Intake of goods 2018-03-27T08:50:01+00:00

Intake of goods

In case you decide to auction off goods, we will send you a submitting form. On this form are your name and address, and the goods we take in for auction. Also, the brokerage fee is indicated. This fee is called the submitting fee. In consultation, a limit can be set. This applies to objects with an assessed value of €250,- or higher. On the backside of the form the general terms and conditions for submitting (intake conditions) are indicated, so that it is clear what happens with the goods, before, during, and after the auction. All goods are insured at the moment of intake. No extra costs are charged for this. When there are extra costs (for instance costs for the making of photo’s) this is discussed with the client beforehand.

Veiling 165

Algemene Kunst & Antiekveiling 165:
3 en 4 juli 2018, Aanvang: 19.00 uur

3 juli: kavels 1-316
4 juli: kavels 401-703

Kijkdagen:
vrijdag 29 juni : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 30 juni : 11.00 – 17.00 uur
zondag 1 juli : 11.00 – 17.00 uur

Open veiling 165

Veiling 164

Algemene Kunst & Antiekveiling 164:
8 en 9 mei 2018, Aanvang: 19.00 uur

8 mei: kavels 1-400
9 mei: kavels 401-800

Kijkdagen:
vrijdag 4 mei : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 5 mei : 11.00 – 17.00 uur
zondag 6 mei : 11.00 – 17.00 uur

Veiling 164 (gesloten)

Veiling 163

Algemene Kunst & Antiekveiling:
6 en 7 maart 2018, Aanvang: 19.00 uur

Kijkdagen:
vrijdag 2 maart : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 3 maart : 11.00 – 17.00 uur
zondag 4 maart : 11.00 – 17.00 uur

Afgifte goederen vanaf de veilinglocatie: tot 30 minuten na de veiling
woensdagmorgen van 9.30 - 11.30 uur,
donderdagmiddag en zaterdagmiddag 13.30-16.00 uur.

De goederen dienen uiterlijk zaterdag voor 16.00 uur te zijn afgehaald. Voor het afhalen buiten de afhaal tijden worden kosten in rekening gebracht (minimaal € 25,00).

Veiling 163 (gesloten)