Submitting procedure 2018-03-27T08:45:34+00:00

Submitting procedure

Auction house Omnia uses a set procedure when it comes to bringing goods to the auction. This procedure conforms to the regulations set by the TMV.

  • Setting an appointment
  • A sound valuation and auctioning advice.
  • In case you are offering the goods up for auction, you will receive a submission receipt. This is a written confirmation of the agreements that are made.
  • In the week prior to the auction, you will receive an overview of the submitted goods with an indication of any limitations. Here you will also find the information concerning viewing days and the auction.
  • Within 10 (business) days after the auction, you will receive a settlement.
  • Payment occurs within 30 days after receiving the settlement.
  • Click here for the general conditions and terms of submitting./en/verkopen/algemene-inbrengvoorwaarden/

Veiling 165

Algemene Kunst & Antiekveiling 165:
3 en 4 juli 2018, Aanvang: 19.00 uur

3 juli: kavels 1-316
4 juli: kavels 401-703

Kijkdagen:
vrijdag 29 juni : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 30 juni : 11.00 – 17.00 uur
zondag 1 juli : 11.00 – 17.00 uur

Veiling 165 (gesloten)

Veiling 164

Algemene Kunst & Antiekveiling 164:
8 en 9 mei 2018, Aanvang: 19.00 uur

8 mei: kavels 1-400
9 mei: kavels 401-800

Kijkdagen:
vrijdag 4 mei : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 5 mei : 11.00 – 17.00 uur
zondag 6 mei : 11.00 – 17.00 uur

Veiling 164 (gesloten)

Veiling 163

Algemene Kunst & Antiekveiling:
6 en 7 maart 2018, Aanvang: 19.00 uur

Kijkdagen:
vrijdag 2 maart : 17.00 – 21.00 uur
zaterdag 3 maart : 11.00 – 17.00 uur
zondag 4 maart : 11.00 – 17.00 uur

Afgifte goederen vanaf de veilinglocatie: tot 30 minuten na de veiling
woensdagmorgen van 9.30 - 11.30 uur,
donderdagmiddag en zaterdagmiddag 13.30-16.00 uur.

De goederen dienen uiterlijk zaterdag voor 16.00 uur te zijn afgehaald. Voor het afhalen buiten de afhaal tijden worden kosten in rekening gebracht (minimaal € 25,00).

Veiling 163 (gesloten)